BIEŽI UZDOTIE JAUTĀJUMI
FAQ
1. Kādas ir piegādes metodes un cenas?
1. Kādas ir piegādes metodes un cenas?
Piegādājam ar Omniva, LP Express un DPD pakomātiem un kurjeriem. Piegādes cenas pēc valsts:
Lietuva: no 2,99 € līdz 6,49 €
Latvija: no 4,99 € līdz 9,99 €
Igaunija: no 6,99 € līdz 11,99 €
2. Cik ilgs laiks nepieciešams pasūtījumu piegādei?
Preces tiek piegādātas 5-10 darba dienu laikā atkarībā no noliktavas statusa un izvēlētā piegādes veida.
3. Vai es varu atgriezt vai apmainīt preci?
Jā, jūs varat atgriezt neizmantotu preci 14 dienu laikā pēc saņemšanas. Precei jābūt oriģinālajā iepakojumā un nelietotai. Lai iegūtu plašāku informāciju, lūdzu, skatiet mūsu atmaksas politiku .
4. Kādas ir maksājumu metodes?
Pašlaik maksājumi ir iespējami tikai ar elektroniskās bankas starpniecību .
5. Vai jūs pārdodat oriģinālas smaržas un kosmētiku?
Jā, visi mūsu pārdotie produkti ir 100% oriģināli , kas iegūti no oficiālajiem piegādātājiem un ražotājiem. Mēs garantējam to autentiskumu.
6. Kā es varu uzzināt par jaunām akcijām un atlaidēm?
Abonējiet mūsu biļetenu un sekojiet mums sociālajos tīklos, lai pirmais uzzinātu par ekskluzīviem piedāvājumiem.
7. Kā es varu izsekot savam pasūtījumam?
Kad pasūtījums būs nosūtīts, pa e-pastu saņemsiet izsekošanas numuru. pa pastu, kas ļaus izsekot sūtījumam.
8. Kaip su jumis susiekti?
El. pašto adresu: klientai@glamur.lt
Telefono numeriu: +37067387812