Par mums
Mēs esam uzņēmums, kas specializējas kvalitatīvu smaržu un smaržu pasaulē. Mūsu mērķis ir sniegt klientiem unikālu pieredzi, piedāvājot plašu smaržu izvēli, kas piemērota gan ikdienai, gan īpašiem gadījumiem. Katrs mūsu produkts ir rūpīgi atlasīts, lai nodrošinātu visaugstāko kvalitāti un apmierinātību.
Mūsu komanda palīdzēs jums izvēlēties perfektu aromātu sev vai kā dāvanu saviem mīļajiem. Mēs esam lepni piedāvāt gan klasiskas elegances, gan modernu, ekskluzīvu aromātu kolekcijas.
Aicinām kopā ar mums atklāt smaržu burvību un pievienot savai ikdienai īpašu aromātu!
FAQ
1. Kādas ir piegādes metodes un cenas?
1. Kādas ir piegādes metodes un cenas?
Piegādi veicam ar Omniva, LP Express un DPD pakomātiem, kā arī ar kurjeru. Piegādes cenas pa valstīm:
Lietuva: no 2,99 € līdz 6,49 €
Latvija: no 2,89 € līdz 9,99 €
Igaunija: no 3,49 € līdz 11,99 €
2. Cik ilgs laiks nepieciešams pasūtījumu piegādei?
Preces tiek piegādātas 5-10 darba dienu laikā atkarībā no noliktavas statusa un izvēlētā piegādes veida.
3. Vai es varu atgriezt vai apmainīt preci?
Jā, jūs varat atgriezt neizmantotu preci 14 dienu laikā pēc saņemšanas. Precei jābūt oriģinālajā iepakojumā un nelietotai. Lai iegūtu plašāku informāciju, lūdzu, skatiet mūsu atmaksas politiku .
4. Kādas ir maksājumu metodes?
Pašlaik maksājumus var veikt gan ar elektronisko banku, gan ar karti (Visa, MasterCard), kā arī izmantojot Apple Pay un Google Pay.
5. Vai jūs pārdodat oriģinālas smaržas un kosmētiku?
Jā, visi mūsu pārdotie produkti ir 100% oriģināli , kas iegūti no oficiālajiem piegādātājiem un ražotājiem. Mēs garantējam to autentiskumu.
6. Kā es varu uzzināt par jaunām akcijām un atlaidēm?
Abonējiet mūsu jaunumus un sekojiet mums sociālajos tīklos, lai pirmie uzzinātu par ekskluzīviem piedāvājumiem.
7. Kā es varu izsekot savam pasūtījumam?
Kad pasūtījums būs nosūtīts, pa e-pastu saņemsiet izsekošanas numuru. pa pastu, kas ļaus izsekot sūtījumam.
8. Kā es varu ar jums sazināties?
E-pasta e-pasta adrese: klientai@glamur.lt
Tālruņa numurs: +37067387812